czwartek, 28 maja 2015

Życie to nie teatr

"Uparcie i skrycie ach życie kocham, kocham cię w zachwycie. W każdą pogodę potrafią dostrzec oczy moje młode, nieprzeciętną, twą urodę. Kocham cię życie". 
Czasami potrzeba upartości i zatrzymania i przemilczenia i tylko popatrzenia
aby osoby, które chcą nam zrobić krzywdę zmieniły zdanie. Czasem rozmowa  pomaga.
Nieraz trzeba tłumaczyć  jak dzieciom, że pewne słowa, gesty mogą ranić.
Jeśli nauczymy swoje dzieci pozytywnych zachowań, miłości do innych, nawet tych odmiennych  osób to jest szansa, że ich życie będzie szczęśliwe.
Moja mama uwielbiała kawały, mój mąż uwielbia mnie rozśmieszać, mój syn uwielbia gestem pokazać, że przeginam z mówieniem. I o to w życiu chodzi aby nieraz kogoś powstrzymać, nieraz pogadać, nieraz pomilczeń, a życie było lepsze. Grunt to wyrozumiałość, szacunek, ot pomocny gest.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz