poniedziałek, 11 maja 2015

Poprzedni tydzień

Poprzedni tydzień obfitował w wiele zdarzeń. Ciągle się coś działo ale na wszystko miałam ochotę i wielką radość że się to działo ;-) Wspomnienie poprzedniego tygodnia to pobyt u przyjaciela i Jego mamy mojej przyjaciółki - U Niej zawsze są skarby. Piękne mieszkanie aż chce się przebywać. Dlatego zazwyczaj jak tam wpadam spędzam więcej czasu niż zaplanowałam ;-) Razem z Jej synem graliśmy w skrable i zobaczcie jaka wyszła nam opowieść: Miś w celi za kratami, Jon na jawie. Zosia z Watą ... itd. itp. każdy może stworzyć coś niesamowitego - zabawnego.

A aaa zamieszczam też zdjęcie wspaniałej Budowli Mojego Synka - który zbudował coś i jakoś tak wyszło że jest to budowla sercowego osiedla. Domy mostki i może na pierwszy rzut oka trochę nieładu ale jaka precyzja planistyczna. Budowlę dedykujemy Kubie z Teksasu.



 Opowieść o Misiu

 Synek próbuje straszyć - zabawne, prawda?

 Budowla dla Kuby z Teksasu!

 Kwiatki u Przyjaciółki

 Kwiatki u Przyjaciółki - geranium doskonałe ziółko do leczenia ucha. Wystarczy listek wkładać na noc i po kilku miesiącach ucho zdrowe.

 W szawce u Przyjaciółki.

 Ptaszek na parapecie u Przyjaciółki

 Kwiatki w szklanym kielichu - ach ta moja Przyjaciółka zawsze wymyśli coś wspaniałego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz