czwartek, 14 maja 2015

Niebo nad nami

Czy znacie tę piosenkę Mannamu  (ale jeszcze bez Kory Jackowskiej)  "Oprócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba"  Jedna z moich ulubionych oprócz Kocham Cię Kochanie moje.
Dziś niebo zachmurzone i płaczące ale jeszcze przed chwilą gdy parkowałam spojrzałam
w Górę i zobaczyłam przepiękny widok chmur i Światła. Trwało to może sekund trzy, może 5
gdy Chmury zrobiły dla mnie przedstawienie: Światła, Cienia, Ruchu, Majestatu, Subtelności, Potęgi - zachwycające.
I pojawił się w mojej głowie i sercu  podziw, zachwyt  i uwielbienie. Dla Tego co W Górze.
czy zdarza Wam się patrzeć na niebo, w gwiazdy, w Kosmos, we Wszechświat? I co wtedy myślicie? Co widzicie? Co czujecie?
Ot nieziemskie-ziemskie pytanie?

A teraz czas na porządki, delikatny muzik,  typu classik - basic, lub muzyka filmowa w Classic RMF FM i trzeba zmiatać kurze, gotować zupę, podwijać spodnie, prasować to i owo. I dzieje się dzieje.
A już niedługo puszczę płyty, różne, różniste z lat 80-90,  te czarne przywiezione od Mamy. Oj już nie mogę się doczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz