czwartek, 1 stycznia 2015

2015 start

Mija północ. Jest wyczekany przez niektórych Nowy 2015. My daliśmy sobie po buziaku i złożyliśmy życzenia. Zapewne mój mąż oczekuje, że pójdę do pracy choć tego nie mówi. Ja życzę mu żeby spełniły się jego marzenia. Synek błogo śpi i nie budzą go nawet te straszliwe wybuchy petard. Co jakiś czas wybuchamy śmiechem. Ludziska przesyłają zdjęcia jak spędzają Sylwestra i bez namysłu fotografują się przy TV. To chyba taka nowa tradycja;-) Ja proponuję, że zrobimy fotkę namaluję na pośladkach męża LOVE TV i tą piękną jędrną pupę przy telewizorze wyślemy - ciekawa jestem czy by ocenzurowali?  Na pasku podczas występów cały czas lecą życzenia od telewidzów np.  Kochanej żonie Sabinie życzę wszystkiego najlepszego. Pamiętaj żebyś mnie kochała. Mąż Andrzej.  Inne z tych wartych zapamiętania. Kochanemu mężowi żeby manie zawsze kochał i naszego 3 miesięcznego synka. ....   I tak już mamy pełen miłości i radości 2015. AVE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz