środa, 28 stycznia 2015

Piesek - jak rasa

Czy ktoś pamięta skecz kabaretu Dudek - Piesek jaka rasa? Jeśli nie to zachęcam do poszperania i odsłuchania tego skeczu. A propos pieska.
Nasi sąsiedzi mają psa - młodego, kochanego, wspaniałego, mięciutkiego. Istne cudeńko.
Spotkałam sąsiadkę i pogadałyśmy o tym milusińskim stworzeniu. Dziś poszłam po pieska żeby zabrać go do nas na wspólną zabawę, prosił mnie o to synek. Pukam otwiera sąsiad a ja z propozycją, że przyszłam po sunię na zabawę  bo kiedyś umawiałam się z sąsiadką, że chętnie go do nas zaproszę niech obwącha kąty i pozna inny świat.
Sąsiad zdziwił się nieco i pyta a jaka to będzie zabawa?
Miałam na końcu języka odpowiedź w ciuciubabkę. Jednak widząc pewną nieśmiałość do zabaw  stwierdziłam, że przyjdziemy  jak będzie żona. A rasa tego pieska  ktoś zapyta - odpowiedź brzmi królewska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz