czwartek, 29 października 2015

Pies sąsiadów

Nasi sąsiedzi mają wyjątkowego psa rasy Korgi. Królowa Elżbieta też ma  psy tej samej rasy. Sąsiedzi są bardzo dumni z niego i  faktycznie pies jest kochany i uwielbia  być zabawiany, co często też czyni z naszym psem. Ostatniej nocy mój mąż strasznie chrapał. Zamknęłam dwie pary drzwi ale nadal drzwi nie mogłam spać. Ale skoro ja nie spałam nie widziałam powodu aby mój mąż też nie spał. Stwierdziłam, że za chwilę przestanie i starałam się nie wybudzać za nadto. Nasz pies był czujny i przestraszony oraz nasłuchujący. Po chwili usłyszałam dziwne odgłosy. Domyślam się, że pies sąsiadów spacerował w klatce ( w której jest czasami zamykany)  co było słychać  szuraniem po ichniej podłodze a naszym suficie. Zapewne podobnie jak nasz pies nasłuchiwał odgłosów chrapania męża. Wygląda na to, że  mąż jest w stanie poruszyć  chrapaniem  nie tylko  mnie ale  również poruszyć klatki i  psy. Ja niczym strażnik starałam się uspokoić psa, żeby nie szczekał no bo mógłby obudzić męża ;-) a przy okazji  zachęcić do szczekania psa sąsiadów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz