piątek, 2 października 2015

Wizyta na Poczcie

Wiadomo, nie od dziś, że Poczta Polska zmienia swoje oblicze. Na Poczcie oprócz kupienia znaczka kopert, wysłania paczki, przesłania pieniędzy  można zaopatrzyć się w  książki, kalendarze, mydła, pościel, teczki. Nasza Poczta tzn. ta najbliżej nas jest wyjątkowa. Bo oprócz tych wszystkich cudów Panie są wyjątkowo miłe i sympatyczne. Z przekonaniem polecają nowe produkty i usługi. Dziś 2 dzień października  a pani już poleca szeroką gamę zniczy. Wystawione w gablotce gdzie niedawno były kredki i zeszyty, odblaski i  plastelina, pisaki i farbki i zapewne jeszcze coś  bo półek w gablocie jest sporo. Ostatnio nawet założyłam konto w Banku Pocztowym i było nawet całkiem miło - byłam jedna na poczcie i spędziłam tam ok. 40 min - pani czytała, drukował, oponowała, wyjaśniała, sprawdzała i takie tam no bo w banku porządek wiadomo musi być a pani nie robi tego często. Oczywiście byłam cierpliwa ponieważ ilość produktów  zajęła moją uwagę co gorsze nawet kupiłam książki dla dzieci. Dziś pani zaproponowała mi nie tylko znicze ale również szeroką gamę ubezpieczeń. A ja na szczęście jestem już ubezpieczona - no bo dzisiaj speszyłam się do dentysty. A u dentysty całe szczęście nikt mi nie zaproponował  ubezpieczenia zębów, zabezpieczenia przed zgubieniem przyszłej szczęki. Ale niestety wydałam tyle kasy jakbym ubezpieczyła rezydencję z milionerem. Ale za to uśmiech mam już niemal  gwiazdy z Hollywood.
 Do tematu nie mam ani zdjęcia poczty ani uzębienia dlatego  pokazuję inspirację  na jesienny wystrój ogrodu. Zdjęcie zrobiłam w Kamiennej Górze. Można tanio i ładnie zrobić zakątek do odpoczynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz