sobota, 21 lutego 2015

Każdy ma swoje demony

Wspaniały numer Zwierciadła. Mądry i pouczający. Przeczytałam o własnych demonach. A właściwie o karmieniu ich miłością, żeby sobie poszły. Ghandi, który był wegetarianinem jadał czasami jajka a wrogów karmił herbatą i ciastkami. Jest też rozmowa z dr Pająk, która wypowiada się nt. jedzenia pomagającego m.in. ludziom po chemioterapii, radioterapii. Oczywiście tytułowy artykul to wywiad z aktorką panią Szaflarską, która wczoraj skończyła 100 lat. Ogólnie bardzo dobry numer. Bardzo często nie kupuję gazet czasami intuicja podpowiada mi i moje oczy w sklepiku od razu wychwytują daną gazetkę i tak się stało tym razem. Kiedyś lata temu czytałam Zwierciałdo a teraz samo wpadło do mojej głowy - no oczywiście za pewną opłatą ;-). Narty, śnieg i słońce oraz Zwierciadło przegoniło demony i znowu szykuje się kolejny  dzień. Jedynie mój synek przyszedł z rana i nieco zburzył ten sielankowy nastrój mówiąc - mamo napisałem karteczkę co chciałbym dostać na dzień dziecka. Poprosiłam żeby ją schował  przecież mamy jeszcze kilka miesięcy, a on na to dobrze będę nosił ją na czole.;-) Ach te dzieci?;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz