wtorek, 28 kwietnia 2015

Ziemniakowy stwór

Pomysł zrobienia z ziemniaka stwora wydaje się być intrygujący. Kiedyś gdy byłam mała robiłam z mamą ziemiankowe pieczątki. A teraz gdy nasz  synek miał ok. 4 lata też robiłam pieczątki z ziemniaków i jakoś tak bez zastanowienia wystrugałam serduszko i całą kartkę zapieczętowaliśmy sercami. Ktoś mógłby pomyśleć że pochodzimy z rodziny kardiologów ależ nic z tych rzeczy - rodzina jak rodzina choroby różne się zdarzają w tym kardiologiczne ale dla mnie wiadomo serce symbol miłości i radości. Dlatego nieraz jak wysyłam listy uwielbiam rysować lub przyklejać serca.
A tym razem chwalę się nieswoimi wspaniałymi stworami z różnych warzyw, czyli najpierw robimy a potem jemy. Smacznego. Oooo obok stworów eko znajdują się też zabawki zrobione z materiałów, które są w domu. Prace powstały w szkole przy ul. Gałczyńskiego we Wrocławiu jeśli się nie mylę w SP 43. Ładne prawda?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz