czwartek, 14 stycznia 2016

Obserwatorium

Ja to mam szczęście ;-)  na liście osób obserwującym mojego bloga są chłopak reklamujący pewną markę, sympatyczny mój znajomy bardzo bliski przyjaciel i nie tylko przyjaciel, pani kandydatka w wyborach i jeszcze ktoś z artystyczną duszą i dziwnymi zdjęciami. Pradopodobnie  te osoby dodały mnie do kręgów przypadkowo albo co gorsza jakieś roboty dorzuciły mnie do swoich znajomych ;-) A ja ciągle się  cieszę się, że Ktoś mnie czyta - notabene  zagląda do mnie  towarzystwo z 10 krajów. Dziękuję że bywacie i może czytacie i pozdrawiam. Dziś dzień z bardzo małymi przyjemnościami - leniwy  bo w łóżku z chusteczkami i  katarem. Ale to przecież tylko stan przejściowy jutro może będzie lepiej. Plusem tego dnia jest fakt że mogę co nieco poczytać  i to nie koniecznie przygotowując się do egzaminu - bo wiadomo - jak egzamin robi się wszystko, żeby tylko o nim nie myśleć i żeby się do niego nie przygotowywać ;-)
See you  later aligater.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz