wtorek, 17 listopada 2015

Generator chaosu

Koleżanka powiedziała mi, że generuje chaos. Sama na to nie wpadła lecz to określenie i spostrzeżenie było od jej mąż. Ona zajmuje się dzieckiem prowadzi nauczanie domowe a on chodzi do pracy i zauważa, że ona generuje chaos ;-). Strasznie mnie to rozbawiło bo zdałam sobie sprawę, że ludzie lubią być poukładani i chaos bardzo im przeszkadza. Jeśli w śród ludzi jest ten niby oryginalny, inny, to ludziom to przeszkadza. Większość z nas jest konformistami, większość  chce świętego spokoju ale też większość chcę aby "jego ja" był na wierzchu. Ostatnie dni pokazały mi, że często trzeba rezygnować z siebie i te  gadki o asertywności to w większości wydumane raczej mało realne zachowanie w świcie szczególnie zawodowy.  W dzisiejszym zwariowanym świecie wolimy komedie niż dramaty. Wolimy iluzję niż prawdę. Dlatego w najbliższy czas będzie występ iluzjonisty - gdzie będzie można się odstresować - 21 listopada Sala Kongresowa przy Hali Stulecia. Zapraszam i nie biorę pieniędzy za reklamę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz